Main menu

Pomůžeme Vám lépe pracovat s firemními daty

 

Využijte našich zkušeností s datovými sklady a Business Intelligence ve svůj prospěch. Nabízíme znalost technologií, ale i orientaci v podnikovém prostředí.

CEOS Retail

Chcete zvýšit ziskovost Vašeho retailového řetězce?

Poskytneme Vám nástroje a know-how pro zvýšení ziskovosti a obratu, posílení věrnosti zákazníků a snížení zásob.

Naše řešení pomáhá řídit vztahy se zákazníky, podporuje prodej, zjednodušuje řízení lidských zdrojů i provoz a tím zlepšuje finanční výsledky retailového řetězce.

CEOS Retail

Naše řešení

Datové sklady

Konsolidace podnikových dat je nezbytnou podmínkou pro efektivní řízení úspěšné firmy. Na základě osvědčené architektury pro vás vytvoříme datový sklad na míru, který se stane vaším základním zdrojem informací.

Business Intelligence

Chcete efektivně řídit firmu a její procesy? Potřebujete důležité informace ve správném okamžiku a srozumitelnou formou? Vytvoříme pro vás inteligentní firemní reporting na základě naší prověřené architektury Business Intelligence!

3D graph

Customer Intelligence / B2C CRM

Dlouhodobě spokojení zákazníci jsou klíčem k úspěchu na trhu. Zaměřte se na ty z klientů, kteří jsou pro vaši společnost nejdůležitější. S pomocí nástrojů Customer Intelligence prohloubíte svůj vztah s nimi a nabídnete jim produkty šité na míru!

Strojový audit a kontrola hromadných transakcí

Zpracováváte denně velké množství transakcí z oblasti logistiky, utilit nebo telekomunikací? Zdá se vám, že fakturace neodpovídá přesně objemu transakcí? Místo manuálního dohledávání rozdílů využijte našich BI nástrojů pro automatizovaný audit!

Detekce anomálií v datech, detekce podvodů

Chcete mít přehled o chování tisíců zákazníků nebo zaměstnanců? Máte problémy rozlišit běžné transakce od chyb nebo dokonce podvodů? Neplýtvejte lidskými silami na nemožné a využijte našich BI nástrojů pro detekci anomálií!

Případové studie

  • Provoz datových skladů a aplikací Business Intelligence pro síť lékáren Dr. Max.

    Logo DrMaxZajímá vás, jak probíhá nasazení a provoz datového skladu a BI v maloobchodním řetězci s 360 pobočkami? Pomohli jsme síti lékáren Dr. Max přejít ze statického a obtížně udržovatelného reportingu na moderní a flexibilní datový sklad. Pro strategické i operativní řízení společnosti jsme zavedli integrovanou sadu BI aplikací.

    V datovém skladu a řešení BI máme k dispozici nástroje, které nám umožňují sledovat celou společnost na každé úrovni řízení s odpovídající úrovní detailu zobrazení. Řešení datového skladu a BI i bezprecedentní kvalita služeb Ceos Data nám pomáhají soustředit se na práci bez nutnosti zabývat se technickými detaily zpracování dat.

    Ing. Jan Drábek, financial controller, Dr. Max

  • Customer + Product Intelligence pro síť lékáren Dr. Max

    Logo DrMax Potýkáte se s problémem jak lépe poznat potřeby vašeho stále rostoucího portfolia klientů, jak nabízet mix produktů té správné skupině zákazníků? Na základě sofistikovaných metod data miningu a doporučení našeho expertního systému je Dr. Max schopen efektivně oslovit svoje klienty prostřednictvím chirurgicky přesných marketingových kampaní.

    Díky segmentaci a analýze našich zákazníků a produktového portfolia implementované společností Ceos Data v rámci projektu CRM Dr. Max, jsme schopni lépe posoudit potřeby našich klientů a vyhodnotit efektivitu marketingových kampaní.

    Mgr. Luboš Korbelář, komerční ředitel, Dr. Max

  • Strojový audit transakcí pro významného mobilního operátora

    Významná telekomunikační společnostPřední telekomunikační společnost s rozsáhlým portfoliem klientů stála před problémem, jak odhalit včas možné chyby (vzniklé například časovým posunem v zavádění služeb) ještě před fakturací a tím předejít stížnostem klientů. S naší pomocí byl do kontrolního procesu operátora zapojen systém zajišťující automatizovaný strojový audit bilingových transakcí.

Články z blogu

  • CEOS Data na konferenci Prodej 360°

    14. 9. 2017 proběhl v Praze první ročník konference Prodej 360° s podtitulem „Prodejce a jeho zákazník ze všech stran aneb každý pohled je dobrý.“ Zúčastnilo se ho téměř 80 odborníků z předních retailových firem, poradenských a výzkumných agentur i IT společností. A nechyběl na ní ani CEOS Data, který byl jedním z hlavních partnerů konference.

    Napsáno středa, 20 září 2017 19:27
  • Přesný forecasting

    Kvalitní předpovědi jsou klíčové pro celou řadu firem. Týkají se prodejů, kapacit IT infrastruktury a mnoha dalších. Automatické forecastovací nástroje nejsou často natolik flexibilní, aby poskytly užitečné informace pro firemní praxi. Analytiků, kteří jsou schopni kvalitní předpovědi vytvářet, je nedostatek, neboť se jedná o specifickou disciplínu vyžadující značné zkušenosti.

    Napsáno úterý, 06 červen 2017 10:31
  • Přejeme vám krásné vánoce

    Rádi bychom popřáli všem našim klientům, partnerům i zaměstnancům krásné Vánoce a mnoho úspěchů v roce 2017.

    Napsáno úterý, 20 prosinec 2016 20:06
  • Proběhl workshop o segmentaci, CRM a Big Data

    Ve středu 23. 11. se za účasti zástupců předních retailových sítí uskutečnil workshop o segmentaci, CRM a Big Data. Jeho cílem bylo ukázat, jak lze pomocí segmentace zákazníků a zboží zvýšit efektivitu prodeje a tím i zisk společnosti.

    Napsáno úterý, 29 listopad 2016 20:05
  • Zveme vás na workshop o segmentaci, CRM a Big Data

    Připravili jsme pro vás další z řady workshopů a přednášek na téma softwarových nástrojů pro řízení retailových sítí.

    Napsáno pátek, 26 srpen 2016 15:57
  • CEOS Data na akci Oracle Special Summer Evening on the Roof

    CEO společnosti CEOS Data Milan Marťák přednášel na úspěšné akci společnosti Oracle nazvané Special Summer Evening on the Roof.

    Napsáno čtvrtek, 25 srpen 2016 18:19
  • Nové sídlo CEOS Data s.r.o.

    Naše společnost stále roste. Kromě nově otevřených kanceláří v Praze v budově City Empiria jsme také změnili zázemí v Ostravě. V této souvislosti došlo ke změně sídla naší společnosti. S platností od 11. 8. 2016, prosíme, používejte jako korespondenční i fakturační adresu:

    Technologická 375/3, 708 00, Ostrava.

    Napsáno čtvrtek, 11 srpen 2016 11:11
  • Kvalitní zpětná vazba zlepšuje hospodářské výsledky firmy

    Většina maloobchodních firem používá nezávislé kontrolní nákupy (Mystery Shopping) jako audit kvality práce svých zaměstnanců. Mívají různé formy i hodnotu a bývá složité je komplexně vyhodnotit nebo sledovat určité trendy.

    Napsáno čtvrtek, 21 duben 2016 22:02
  • Úspěšný seminář o řízení marketingových bonusů

    7. dubna proběhl ve spolupráci se společností Oracle úspěšný seminář o řízení marketingových a prodejních bonusů za účasti dvou desítek předních retailových sítí. Vystoupili na něm Milan Marťák, CEO společnosti Ceos Data a Jan Drábek, hlavní kontrolér společnosti Česká lékárna holding a.s. (provozovatel sítě lékáren Dr. Max).

    Napsáno pátek, 08 duben 2016 20:12
  • Vnitrofiremní burza sníží zásoby

    Nadbytečné zásoby tíží mnoho maloobchodních firem. Vnitrofiremní burza vám pomůže se jich elegantně zbavit a k tomu lépe uspokojit vaše zákazníky. Stejně jako u Dr. Maxe.

    Napsáno čtvrtek, 18 únor 2016 18:47
  • Řiďte efektivně prodejní a marketingové bonusy

    Společné marketingové akce s dodavateli jsou klíčové pro úspěch jakékoliv sítě.
    Chcete být stejně úspěšní jako Dr. Max?

    Napsáno pondělí, 04 leden 2016 11:15
  • Novinky a krásné vánoce

    Rok 2015 pro nás znamenal období rozvoje a nových projektů. Rádi bychom se s Vámi podělili o novinky a popřáli Vám krásné svátky.

    Napsáno úterý, 15 prosinec 2015 10:23
  • Datový sklad musí růst s vámi

    Většina společností si je vědoma strategické hodnoty svých dat. Jenže ne každý datový sklad je opravdová výhra. Jak vznikají nejčastější problémy a jak se jim vyhnout?

    Napsáno pondělí, 22 červen 2015 10:59
  • BI je dobrý sluha, ale špatný pán.

    Podle přední výzkumné společnosti Gartner skončí 70 až 80 % projektů Business Intelligence neúspěchem. Znáte hlavní důvod jejich selhání a víte, jak se ho vyvarovat?

    Napsáno pátek, 12 červen 2015 11:25
  • Proč čekat týden na data o pharma trhu?

    Jste výrobce léčiv nebo jejich prodejce? Dostáváte tržní data s týdenním i delším zpožděním? Nevyhovuje vám jejich struktura? Neobsahují informace, podle kterých byste mohli na denní bázi řídit vaše marketingové kampaně?

    Napsáno středa, 03 červen 2015 11:25

Kontakt

CEOS Data s.r.o.
Technologická 375/3, 708 00, Ostrava-Pustkovec

Office Praha
Na Pankráci 58, 140 00, Praha 4 - Nusle

info@ceosdata.com
Praha, Brno, Plzeň, Ostrava, Hradec Králové