CEOS na Retail in Detail 2023: Digitech

CEOS na Retail in Detail 2023: Digitech

V oblasti retailu má za sebou CEOS Data řadu úspěšných projektů. O nabyté zkušenosti jsme přijeli s radostí podělit na konferenci o digitalizaci retailu Digitech. Představili jsme tu svou vizi chytré práce s daty a hostům na stánku rozdali spoustu výborné kávy.

 

Naše datová řešení pomohla nejednomu maloobchodníkovi optimalizovat byznys. Na konferenci Retail in Detail: Digitech zaměřené na digitální technologie jsme rádi předali načerpané poznatky. Na pódiu představili Lukáš Baroch s Danem Maškem nabitou prezentaci o správné práci s daty a na stánku jsme účastníky povzbudili kávou a soutěží o prémiový rum.

Podívejte se, jak na Digitechu bylo

Data, zlatý důl retailu 

Spolehlivé informace o zákaznících a jejich chování jsou zlatým dolem retailu. Nicméně ne každý, kdo data sbírá, je pak umí správně vytěžit. Lukáš Baroch a Dan Mašek se ve své prezentaci nastínili, jak by mělo v maloobchodu ideální datové workflow vypadat.

Lukáš zdůraznil, jak důležité je mít pro práci s daty pevné základy – promyšlenou strategii kam data ukládat, jak s nimi dále pracovat a jak se dle nich rozhodovat. Ve chvíli, kdy má společnost data integrovaná a dobře zabezpečená, je na čase naučit s nimi pracovat zaměstnance. Celé snažení pak přinese ovoce v podobě přesného reportingu a podkladů pro další byznysový růst

Ukázka z prezentace Lukáše a Dana

Na teoretický rámec navázal Dan příklady z praxe, které ukazují, že se sázka na kvalitní práci s daty vyplácí. Třeba ve formě 71% nárůstu aktivace zákazníků, u nichž hrozí odchod ke konkurenci. Základem je data vhodně zpracovat a i zdánlivě obyčejné informace vnímat jako vzácnou datovou rudu, ze které jde pro retail vytěžit zlato.

Káva a soutěž pro všechny 

Vstřebat tolik zajímavých přednášek je trochu výzva pro pozornost, proto jsme si na stánek pozvali baristu, aby posluchače vzpružil dávkou kofeinu. Účastníci Digitechu s námi tak mohli nad šálkem kávy probrat práci s daty a zasoutěžit si o lahev prémiového rumu Zacapa La Armonía.  

Na záludnou soutěžní otázku „Kolik mají naše kanceláře v Ostravě a v Praze dohromady m2(je to 1040 m2), se nejlépe podařilo odpovědět Tomášovi z Decathlonu. Měl to ale těsné. Druhý nejlepší odhad byl od něj vzdálený pouhých 13 metrů. Rum už k Tomášovi putuje, věříme, že bude chutnat. Těšíme se na další setkání nad daty!

P. S. Chcete vědět, jak pojmout změnu ve velkém DWH/BI systému? Náš CEO Milan Marťák vám to vysvětlí níže.