Snížení počtu reklamací ve fakturaci díky automatizované kontrole dokladů

Snížení počtu reklamací ve fakturaci díky automatizované kontrole dokladů

  • Snížení nákladů na reklamační řízení
  • Kontrola dokladů v celém rozsahu fakturačního cyklu
  • Snížení reputačního rizika
  • Lepší zákaznická zkušenost
  • Uvolnění kapacit Kontrolního oddělení na složitější případy
Kompletní změna architektury datového skladu a nastartování největšího věrnostního programu

Kompletní změna architektury datového skladu a nastartování největšího věrnostního programu

  • Rekonstrukce věrnostního programu během 6 měsíců
  • DWH Architektura pro více než 3 miliony zákazníků
  • BI reporting pro strategická a provozní rozhodnutí
  • Design registračního procesu s minimálním drop-outem
  • Zefektivnění celého centra zákaznické péče včetně call centra
Společnost M2C získala konkurenční výhodu a začala monetizovat data díky digitalizaci svých služeb na poli facility managementu

Společnost M2C získala konkurenční výhodu a začala monetizovat data díky digitalizaci svých služeb na poli facility managementu

  • Společnost M2C včas identifikovala přidanou hodnotu dat a díky tomu rozšířila svou nabídku o inovativní služby
  • Datový reporting umožňuje zákazníkům M2C efektivní a šetrnou správu budov, včetně predikování výkyvů návštěvnosti, spotřeby energií  nebo užívání infrastruktury
  • Digitalizace dat a podrobné datové reporty fungují skvěle i jako retenční nástroj M2C

Chcete podobné řešení?